Subject: Eesti loomemajanduse olukorra uuring 2024: Toetused
From: Katariina Mäll (external) <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Jun 2025 15:09:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teile, et pärida andmeid muuseumidele eraldatud toetuste kohta
Rahandusministeeriumist. Kantar Emori tiimiga oleme sellel aastal
läbiviimas "Eesti loomemajanduse olukorra uuringut".  Uuringu tellija on
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus ning uuringusse on kaasatud
Kultuuriministeerium.

Päringu sisu:

Palume loomemajanduse muuseumide toetusbaasi moodustamiseks ja analüüsi
tegemiseks väljavõtet kõikide toetuse saajate, toetusmeetmete ja
kalendriaastate kaupa. See tähendab, et sooviksime kogutud infot
Exceli/CSV andmefaili kujul.

Andmepäringu komponendid samad, mis olid 2019.aastal aga nüüd soovime vaid
2023.a andmeid:

Palun andke teada, kas Teil on võimalik jagada meile andmeid lähipäevil.
Jääme ootama tagasisidet ja koostööd!

Parimate koostöösoovidega
Katariina Mäll

Katariina Mäll

Uuringuspetsialist

T     +372 6 268 550

M    +372 55 983 193

E     [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Emor AS

Maakri 21, postkast 33, Tallinn 10145

www.kantaremor.ee <http://www.kantaremor.ee/>  | www.kantar.com
<http://www.kantar.com/>

Tutvu meie e-poega www.mediafacts.com <http://www.mediafacts.com/>

 <https://twitter.com/Kantar/>  <https://www.facebook.com/KantarEmor/>
<https://www.linkedin.com/company/kantar-emor/>

Kantar Disclaimer <https://www.kantar.com/disclaimer>